LOGIN:    HASŁO:
Counter-Strike:Source Serwis - CSSource.pl
Kanterowa szkoła przetrwania #1
· Napisane przez Fokz dnia 28/07/2010 21:22   

Każda nowo powstała drużyna stawia przed sobą jakiś konkretny cel do którego osiągnięcia dążą z godnym podziwu uporem. Niestety, często bywa tak, że pierwsze problemy i zetknięcie z bardziej doświadczoną gamingową "rzeczywistością" tłumią cały zapał nowych graczy. Powodują frustracje i wewnętrzne rozterki spowodowane licznymi niepowodzeniami i ostatecznie doprowadzają do rozpadu drużyn. Artykuły te kierowane są głownie do nowych składów i graczy, którzy chcą poznać tajniki gry nieco dokładniej, zrozumieć pewne koncepcje i zastosować je do własnego stylu, aby uniknąć wielu problemów i początkowych niepowodzeń.

Na wstępie należy napisać słów kilka o samej scenie na której dane jest nam grać. Scenie, która jest z cała pewnością bardzo specyficzna. Ważne jest tutaj, żeby nie traktować wszystkich tych „napinek” na poważnie i ignorować wszelkie epitety podkreślające jakim to niedoświadczonym i słabym teamem w tą grę jesteśmy. Mówiąc krótko nie karmcie trolla, to mu się w końcu znudzi.

Kolejna sprawa, dosyć przykra, aczkolwiek prawdziwa, to fakt, że trening z polskimi „drużynami” często nie wchodzi nawet w grę. Pomijając już liczbę drużyn i ich poziom, to na 90% traficie na mix, który jeśli będzie przegrywał, rozpocznie płacz jaki to wasz serwer jest do dupy (nawet jeśli jest, to każdy przecież gra na tym samym), ile to wy nie macie farta, albo macie po prostu haxy. Ostateczny dosyć często używany argument to, że to wszystko przez CPL. Jeśli chcecie przetrenować taktyki z polakami, to na to też raczej nie liczcie bo całe spotkanie to będzie jedno wielkie skracanie. Uwaga, zachowanie takie jest zaraźliwe!

Reasumując, jeśli chcecie się faktycznie czegoś nauczyć starajcie się ograniczyć granie na polaków do minimum, chyba, że macie konkretnych znajomych i wiecie, że gracie na team, który tak jak wy, chce po prostu spokojnie potrenować. Rozgrywki to już natomiast inna sprawa. Zachęcam każdego do grania w dużych ligach ze wszystkimi „topowymi” polskimi drużynami o ile to możliwe. Najlepszy sposób żeby zdobyć doświadczenie to po prostu grać. Oczywiście można też uczyć się na cudzych błędach i oglądać demka – to też jest na pewno jakiś sposób. Na początku nie ważne są wyniki, trzeba pamiętać, iż nie od razu Kraków zbudowano. Inaczej się gra pracc, inaczej mecz o punkty, a jeszcze co innego kiedy gramy na lanie. Więc jak trenować ? Odpowiedź niby prosta, szukanie przeciwników z EU, ale tutaj też nie jest różowo. Ważne jest aby za wszelką cenę szukać teamów! Warto też zaznaczyć, że szukamy treningu, a nie zwyklego pcw, czy o zgrozo mixa. Wybór kanału to też ważna sprawa, ale pamiętajcie żeby znać swój własny poziom i szukać przeciwnika odpowiedniego. Nikt nie lubi kiedy ktoś fejkuje „skill” i marnujemy 30 minut grając na przeciwników którzy nie stawiają oporu. Działa to również w drugą stronę, nie wiele skorzystacie na grze z kimś kto roznosi was w pył samym aimem i doświadczeniem. Nie wstydzę się przyznać, że kiedy zaczynałem grać teamowo, to szukałem przeciwników na poziomie low. Trzeba gdzieś zacząć. Z czasem podnosiło się poprzeczkę do poziomu mid/high i większe wyzwania w postaci top teamów z kanałów na specjalne zaproszenie. Mówiąc top nie mam od razu na myśli VERYGAMES, Power Gaming etc. tylko raczej topowe drużyny Grecji, Rumunii, czy jakieś 6-10 miejsce niemieckiego EPS. Jeszcze czeka mnie długa droga, żeby „bić” tych najlepszych ;) Ale puenta jest taka, że nie ma się co stresować z tego powodu, że gramy ze słabymi, jeśli będziemy zaangażowani i ambitni to prędzej czy później zaczniemy grać na nieporównywalnym poziomie (bez konieczności sięgania po jakiegoś gówno, tylko po to żeby zostać gwiazda na kilka tygodni i ostatecznie zostać wyśmianym przez resztę sceny).

Więc jeśli ja bym szukał treningu na IRC'u w zależności od kanału mogło by to wyglądać tak:

  • pracc any real teams only on/off
  • pracc high teams d2 on
  • pracc real mid teams de_most off

Teraz w skrócie co to oznacza. Pracc naturalnie oznacza, że szukamy treningu – co się za tym wiąże gramy pełne 30 rund. Oczywiście jeśli ktoś dominuje, możemy poprosić przeciwnika o wyjście z naszego serwera, bądź też podziękować za grę mówiąc, że jest za dobry i nie ma sensu dalej grać po MR15. Dalej „any” oznacza, że mapa jest nam kompletnie obojętna. Czy ktoś napiszę de_any czy any to jedno i to samo, dalej mamy „most” czyli najczęściej grane mapy w tym przypadku d2/inf/nuke/train/tuscan (tak są jeszcze inne mapy niż te :D ). Więc niech się wam nie wydaje, że jest taka mapa jak de_most albo de_any :D Jednak uważam, że lepiej grać stopniowo i skupić się na jednej mapie niż grać 5 naraz. Co więcej coraz częściej stosuję się podejście, że drużyna wybiera sobie 3 z 5 map na których chce się skupić, bo system gry najczęściej pozwala wyeliminować najsłabszą jedną lub dwie mapy. W najgorszym wypadku zagramy dwie mapy które mamy przygotowane i jedna której nie trenowaliśmy. System ten popularny na turniejach i lanach, niestety nie ma zastosowania w Premiershipie, czyli aktualnie naszej eslowej „lidze mistrzów”. Tam każdy tydzień to nowa kolejka i narzucona mapa. To samo obowiązuje w niższej szczeblem Division One Więc w jaki sposób będziecie trenować mapy zależy już od was.

Jednak trzeba pamiętać, że trening to nie tylko granie PCW/PRACC i meczów w ligach. W ten sposób nie będziecie się rozwijać jak należy. Bardzo ważne i tak często ignorowane przez chyba 90% ludzi których znam, jest trenowanie na „sucho” i ustalanie różnego rodzaju zagrań przed meczem. Idealnym wręcz przykładem gdzie wychodzi bezradność ogromnej ilości drużyn jest moja ulubiona mapa de_nuke. Nie będę się teraz rozpisywał na ten temat, o tym będzie jeszcze czas napisać innym razem, ale jeśli oponent nie daje nam możliwości „wyciągania” za bardzo i gra dosyć głęboko to szybko okaże się ze bez przygotowanych konkretnych wejść będzie nam bardzo ciężko, a nie ma szansy robić ich dobrze jeśli się nie poświeci dużo czasu na ich przygotowanie, przemyślenie, ustawienie konkretnie pod wasz team (każdy skład jest unikalny i ma swoje mocne i słabe strony) i solidne przetrenowanie. Nie można liczyć na to, że coś co nie jest wstanie wyjść w 90% perfekcyjnie na „sucho” wyjdzie nam na meczu, gdzie drużyna przeciwna będzie starała się nam przeszkodzić jak tylko będzie mogła. Kolejnym nieocenioną pomocą jest wspólne oglądanie dem STV dobrych drużyn. Nie od dziś wiadomo, że w każdej dziedzinie życia ważna jest umiejętność wykorzystania tego co zostało już zrobione za nas. Więc zamiast pocić się nad zagraniami, taktykami i ustawieniami można na początek podpatrzeć je od bardziej doświadczonych drużyn. Nie tylko samo oglądanie jest ważne. Bo z tym jest jak, z lekcją w szkole. Jedna osoba będzie skupiona przyglądać się uważnie temu co dzieje się na mapie i wyciągnie odpowiednie wnioski, a druga osoba będzie dłubać w nosie i patrzeć tępo w monitor czekając aż jego utrapienie się skończy i znów będzie mógł pykać heady na serwerze grając pcw. Niestety ludzi ambitnych na scenie brakuje i pewnie będziecie musieli pójść na jakiś kompromis jeśli chodzi o takie „gwiazdy” :D ale cóż, nikt nie powiedział, że będzie różowo i będziecie musieli się starać takie „kwiatki” odpowiednio zmotywować. W początkowych fazach istnienia drużyny może to być nawet ważniejsze niż samo granie. Trzeba mieć przecież solidne fundamenty do budowy drużyny która ma odnosić sukcesy, albo chociaż namieszać troszkę na scenie :)

Jeśli chodzi o pierwszy artykuł z serii to by było na tyle. Następne z cała pewnością ukażą się niebawem. Jeśli macie jakieś pytania to możecie je zostawić w komentarzach. Jeśli chcecie zacząć na poważnie robić team to zachęcam was od zainteresowania się czołówka sceny europejskiej a w szczególności grą najlepszych graczy.


Demka możecie pobrać z ESL, sekcje niemieckiego, angielskiego i francuskiego EPS'a są źródłem ciekawych nagrań, również http://www.cadred.org posiada całkiem sporą kolekcje dem. Dalej mamy http://fanboysdream.info/ z masa dem POV najlepszych graczy. Niestety ostatni update spowodował, że oglądanie materiałów „archiwalnych” jest utrudnione i jedyne wyjście to zaopatrzyć się w starą wersję klienta np.: z turnieju PXL udostępnioną gdzieś w czeluściach FTP serwerów verygames :) Jak ktoś dobrze poszuka na cadred.org to znajdzie bez problemu.

Również zachęcam do obejrzenia video artykułu traktującego o mapie de_nuke, który miałem okazje wykonać jakiś czas temu:

http://hsmedia.pl/video/979/akademia-strefasource-1-de-nuke-gorny-bombsite

Jeśli ktoś jest zainteresowany współpracą albo pomocą w tworzeniu czegoś takiego to wysyłajcie prywatna wiadomość z konkretnymi propozycjami.

Pozdrawiam,
Fokz

Komentarze
#1 | PaskoV dnia 29/07/2010 16:46
heh Pfft
#2 | ernoo dnia 29/07/2010 16:48
a skont by je wzioł ?!
#3 | skorpion dnia 29/07/2010 16:54
#2 NAUM SIE POLSKEYEGO ENZYKA!| NICE ROBOTA FOKZ
#4 | tomeczeq dnia 29/07/2010 16:55
#3
MISZCZ
#5 | Ironizer dnia 29/07/2010 17:00
Dobry artykuł 100% true
#6 | vtK dnia 29/07/2010 17:11
100% experience Grin || racuchy ftw
#7 | nSx dnia 29/07/2010 17:21
Fokz więcej takich artykułów, miło się czyta Wink
#8 | IRON- dnia 29/07/2010 17:40
"w Premiershipie, czyli aktualnie naszej eslowej „lidze mistrzów”." chyba bardziej css-owej polskiej ekstraklasie Pfft
#9 | Fokz dnia 29/07/2010 17:42
#8 tak masz racje, jak to czytalem pozniej to doszedlem do tego samego wniosku, ale kiedy to pisalem nie do konca mialem na mysli pilkarska lige mistrzow ;d

No coz, tak wyszlo i juz tak zostalo. Kazdy wie o co chodzi ;d

Taka krotka informacja dla bluzgaczy i napinaczy: na tym placu zabaw rzadze ja Smile wiec sio...
#10 | kropka dnia 29/07/2010 18:15
#9
najwieksze posmielisko calej sceny... tak to ty

co do artykulu to sa raczej zwykle spostrzezenia na temat gry, do ktorych dochodzi sie po paru pcw, a ten ktory ich nie zna to nie pozna nawet po przeczytaniu tego tematu... takie puste slowa, ale dla amatora sie przyda np. jak szukac przeciwnikow... tak w ogole to jest chyba powtorka, bo juz ktos tam pisal taki poradnik...

http://cssource.pl/articles.php?article_id=10

ten mi sie wydaje lepszy, bo to nie jest lanie literek na ekranie tak zeby cos z tego powstalo ale sama esencja tego co wazne... pismidel nie czytam a to jest pisane wlasnie w takim stylu... lanie wody, duzo literek do przeczytania, jakis tam sens zawarty
#11 | Fokz dnia 29/07/2010 18:21
#10 posmielisko ? aha ok

Zarzucasz mi zlepek liter, a ty nawet tych liter nie potrafisz zlepic poprawnie.

Gdybys umial czytac, bo podejrzewam, ze nie potrafisz to bys szybko dostrzegl roznice. Dodatkowo moze bys zauwazyl #1 w tytule, co oznacza, ze to nie koniec, a od czegos trzeba zaczac panie profesjonalisto, laureacie pulicera.
#12 | xeNN dnia 29/07/2010 18:28
#10 Zamknij pysk !
#13 | Sztuka dnia 29/07/2010 18:40
nice Wink
#14 | kropka dnia 29/07/2010 18:40
nie ma #2 to oceniam #1 ... nie jestes gotow na krytyke to trudno,
niestety 1/3 twoich wypocin to opisywanie naszej sceny i jaki poziom prezentujesz... bardziej to odrzuca osoby dojrzale a zacheca szczeniakow z 1.6 ktorzy sobie tylko beda szukac kalekow do gry. Piszesz w celu zachecenia graczy do uczestniczenia w zyciu sceny, lecz ja to widze inaczej i wydaje mi sie ze spora czesc osob czytajaca ten artykul pomysli podobnie. Wpisz sobie "need wiek 17/18 +" na boardzie w kategorii szukam teamu klanu to malo kto sie zglosi bo wiekszosc to same dzieci = bezmozgi ktore maja na celu zabic a nie wygrac. Chcesz miec poziom poszukaj kogos doroslego albo doswiadczonego... dorosly z talentem szybko sie nauczy jesli bedzie chcial... malemu to troche zajmie choc zalezy jeszcze ktory bo to zalezy glownie od nastawienia psychicznego... zabic/wygrac a nawet zachowania sie w pewnych sytuacjach.... strzelac zabic 1 i zginac bo zostal sam i nikt mu nie chcial pomoc czy poczekac zabic 2 potem 1 a potem reszte...

takze pisz te swoje artykuly ale pochwalnych opinii szukaj wsrod czytelnikow "Przyjaciółki"
#15 | Fokz dnia 29/07/2010 18:48
Masz powaznie cos nie tak z głowa.

Chcialem ci cos wytlumaczyc ale zmarnuje tylko 10 minut na pisanie komenta, ktorego i tak znow nie zrozumiesz.

Nie pisze w celu zachecenia graczy do uczestniczenia w zyciu sceny.

Co do samej nauki czegokolwiek to oczywiste jest, ze mlodzi lepiej przyswajaja. Poczytaj troche zanim nastepny raz zaczniesz uskuteczniac tu blazenade.
#16 | Turook dnia 29/07/2010 18:51
Ciekawy i miły artykuł na pewno dużo osób go mądrze wykorzysta. Smile
#17 | Fokz dnia 29/07/2010 18:53
Jak bedzie 30 sensownych komentarzy pod artem, to sie zrobi drugi Wink
#18 | b dnia 29/07/2010 19:08
Mi się wydaje ze odwalił kawał niezłej roboty. Wole fokz'a który swoją gadką robi coś dla sceny niż takiego który się napina z co drugim użytkownikiem tej zacnej strony ! Grin

Oby tak dalej ! Jeszcze 20 komentarzy i rób następne jak obiecałeś !
#19 | MaNo dnia 29/07/2010 19:16
#14 jak ci sieę nie podoba to nie czytaj następnym razem
#20 | kropka dnia 29/07/2010 19:23
#15
to kto jest targetem tego artykulu? jak w kilku zdaniach opiszesz co on przedstawia? i jaki efekt oczekujesz?

Przeczytalem caly artykul i stracilem wlasnie 10 minut a jesli ty piszac posta majacego cos okolo 100-200 znakow to ciekawe.
#21 | 1337 dnia 29/07/2010 19:28
gj fokz, czekamy na wiecej =]
#22 | kOz dnia 29/07/2010 19:49
Ja się osobiście w większej części zgadzam z kropką, bo jest to kolejny artykuł z serii "co robić, a czego nie robić na polskiej scenie source'a". Z drugiej zaś strony zgadzam się z Fokzem w sprawach podejścia do treningów i nastawienia do gry zawodników tworzących team. W gruncie rzeczy artykuł nie daje wiele "nowym" na scenie, tylko powiela schemat przedstawienia jej jako rządzącej Szlachty i nowego "plebsu" garnącego się do gry po każdej Wigilii.
#23 | Fokz dnia 29/07/2010 20:20
#20 napisalem, ze odpowiedzialBYM ci, ale tego nie zrobie bo bym zmarnowal 10 minut na pisanie, a ty i tak bys znow czegos nie zrozumial.

Targetem serii jest kazdy kto chce grac na powaznie, a nie 4fun czy jest totalnym laikiem (jak w przypadku #1) czy gra juz jakis czas i jest sredniakiem (jak w przypadku #2 i #3 ktorych jeszcze nie ma). Oczywiscie nauczyc cos tych lepszych jest jak najbardziej mozliwe, ale kto na tej scenie mi przyzna, ze sie dowiedzial czegos przydatnego po przeczytaniu MOJEGO artykulu? (absolutnie nie mowie, ze z tego akurat mozna bylo sie dowiedziec czegos odkrywczego, czego by grac grajacy X tygodni nie wiedzial).

#22, To jest moim zdaniem cos co musialem napisac w #1 czesci, czego unikac na tej patologicznej scenie. Im wiecej ludzi bedzie grac i normalnie do tego podchodzic, tym bardziej sie to bedzie zmieniac. Bo mi nie wmowisz, ze teraz tak nie jest, a juz na pewno, ze powinno tak byc.

Poczekajcie cierpliwie na #2, #3 i moze #4 czesc i dopiero ocenicie pod katem merytorycznym czy faktycznie ludzie sie czegos pozytecznego z tego nie naucza.
#24 | ReZo dnia 29/07/2010 20:50
"a druga osoba będzie dłubać w nosie i patrzeć tępo w monitor"
pewno większość z was tak robiła czytając ten artykuł Grin
#25 | kropka dnia 29/07/2010 21:11
#23
"Targetem serii jest kazdy kto chce grac na powaznie, a nie 4fun czy jest totalnym laikiem (jak w przypadku #1)"

czyli po czesci moje slowa dobrze okreslaly jaki cel ma twoj artykul....

i sam przyznales ze twoja artykul nie wnosi niczego "odkyrwczego" i sam przyznales ze kierujesz go do tzw "laikow", sredniakow i ludzi grajacy 4fun czyli mozna to traktowac jako poradnik, ktory juz istnieje...

no ale nic... swoje zdanie wyrazilem a ze nie jestem typem napinacza to powiem ze oczekuje kolejnego artykulu opisujacego wyzszy poziom wtajemniczenia sourca i ze zycze powodzenia
#26 | Fokz dnia 29/07/2010 21:20
...

Przeczytaj ten cytat ktory wkleiles i to co sam napisales.
#27 | nuB dnia 29/07/2010 22:07
Dzięki FOkz, oby tak dalej.
#28 | IRON- dnia 29/07/2010 22:41
A co do tematu treningów na polskiej "scenie" wygląda to najczęściej tak że teamy zamiast przysiąść te pare godzin w tygodniu nad jakimiś taktykami i zagraniami, to wolą sobie za przeproszeniem ****ąć mixika z jakimiś low niemcami posypać pare głów , bo i tak wiedzą że inne polskie teamy też tak robią i na nich to wystarczy.
#29 | kcj dnia 29/07/2010 22:52
#28 kolejny znawca sie odezwal GrinDDDDDDDD pokaz swoj mega team i jak sie trenuje bo jakos do tej pory nie widzialem bez urazy ale irytuja mnie ludzie ktorzy nie wiedza jak bylo a pisza BZDETY. My jako prae stare trenowalismy duzo i na MIXIKI tez starczylo czasu. Banany tak samo trenowaly jak graly a Ty sie wypowiadasz jakbys znal wszystko. A teraz ta gra jest gownem i watpie ze ktos normalny bedzie w to gral bo nie da rady w taki szajs grac na tyle cze.
#30 | IRON- dnia 29/07/2010 23:02
#29 nie uważam siebie za znawcę , powiedziałem tylko to co wynikło z moich obserwacji , oczywiście nie chodziło o te teamy z czołówki PL bo jeśli mowa np. o bananach to tam ozek cały czas podkreśla że wiele trenują , ale scena nie składa się z 2-3 teamów tylko całej społeczności grającej w css w Polsce .
#31 | brOOOOOO dnia 29/07/2010 23:11
Dobrze Adrian, ciśniesz tam plebs. Dominacja!
#32 | kropka dnia 29/07/2010 23:32
@kcj
niestety ale IRON ma troche racji... czesc ludzi potrafi sobie pograc 4fun mixy i trenowac teamem, niestety sporo ludzi ogranicza sie do samych mixow a jak dochodzi do tworzenia nowego teamu to jakies typowo polskie problemy ze ten za slaby, ze ja wiem lepiej itp. Tak jest w momencie zbierania ludzi jak i samych treningow. Troche doswiadczenia mam i wiem ze ciezko znalesc ludzi ktorzy chcieliby sie uczyc a nie tylko zaczynac gre w teamie i od razu puchary zwyciestwa itp. Kazdy mysli ze team to jest tydzien czasu i juz gotowi do turnieju. Ja kiedys team skladalem w innej grze przez ponad 3 miesiace i dopiero cos zaczynalo wychodzic... co prawda gra bardziej wymagajaca bo nie 6-7 map tylko 2-3x tyle ale ewidentnie z meczu na mecz sie gralo lepiej i stawialismy czola najlepszym. Niestety tutaj jest przeciwnie. Zamiast sie docierac zmieniaja team.... po paru zmianach gracze sie demotywuja i jedynie czego chca to wejsc na gotowe co rowniez nie jest proste. Kazde ogloszenie jest typu Poszukuje ogarniajacego i na dodatek znanego gracza, a nawet jesli ktos zostanie dopuszczony do zaprezentowania sie to musi pokazac wszystko co w jego mocy a wiadomo mecz meczowi nie rowny i nie wiadomo czy tym razem uda sie pokazac z jak najlepszej strony. Takze jedyny sposob to troche pokory i checi a nie tylko wymagania i marzenia o zlotych laurach bez kropli potu.... w tym przypadku bardziej bez opadajacych powiekach po kilkunastu godzinach treningu.
#33 | tomeczeq dnia 29/07/2010 23:33
a ja myśle, że kropka to debil
btw. co to jest pośmielisko ?
#34 | Fokz dnia 29/07/2010 23:58
#33 Grin

#31 thx!
#35 | Desil dnia 30/07/2010 01:03
A roccatizer to i tak pedal Pfft
#36 | R0CC4T1Z3R dnia 30/07/2010 01:13
Dobra robota fokz Smile

kcj ta gra za jakiś czas będzie jeszcze lepsza niż była.
#37 | yahretzkee dnia 30/07/2010 01:43
Po pierwsze nie rozumiem ludzi (czyt. np. kropka), który nie dość, że nic sensownego nie wnosi swoimi błazeńskimi tekstami, to jeszcze krytykuje dobre chęci i świetną pracę Fokza.

Wyrażam swoją opinię i od razu mówię, że nie będę się zniżał - do niego lub innych osób podobnych na jego poziomie - i z kimkolwiek się tutaj sprzeczał.

Fokz, masz u mnie browara za poświęcenie i dobre artykuły Grin

PS

Mogę również pomóc w tworzeniu artykułów, sprawdzaniu, wymyślaniu kolejnych ciekawych rzeczy Smile Więc jakby co, wal na steamie - yahretzkee.
#38 | kropka dnia 30/07/2010 01:49
#33
mam ci wypisac z ostatniego dnia kiedy byly nieumyslne i umysle literowki ?

...i tak nie wypisze

#37
Ja wyrazam tylko swoja opinie... a jesli tak bardzo wam chce sie pisac to ksiazke napiszcie i podeslijcie probke do valve i bedzie jako poradnik do polskiej wersji jezykowej. I niby ktory fragment mojej wypowiedzi jest blazenski?

#36
watpie
#39 | Fokz dnia 30/07/2010 02:46
#33 umyśl, umyśl - moze jeszcze przez przypadek pomyślisz.

Ja ci podam przyklad gdzie zrobiles z siebie blazna - zacytowales mnie, gdzie jasno napisalem, ze nie robie tych poradnikow dla ludzi grajacych 4 fun, po czym nizej napisales:

"jednak przyznalesc mi racje... ze targetem sa ludzi grajacy 4fun"

#37 Dzieki, jak masz ochote i cos napiszesz to mi podeslij.

W ogole jesli ktos ma jakis ciekawy temat, badz cos konkretnego o czym by chcial sie wiecej dowiedziec, to postaram sie przekazac tyle ile bede w stanie.
#40 | Trenshy dnia 30/07/2010 09:37
Świetne : D
#41 | kropka dnia 30/07/2010 10:58
#39
przeczytaj jeszcze raz moje wypowiedzi

e tam i tak mi ciebie żal było i będzie...
#42 | shad0vek dnia 30/07/2010 11:10
ADRIAN DAJESZ !!!!
#43 | vtK dnia 30/07/2010 12:29
kropka chyba nie jestes w stanie skonstruowania sensownego argumentu, skoro non stop placzesz slowa Shock
#44 | SpiriToVsky dnia 30/07/2010 12:32
# 35 jest trzoda na komentach wiec jest zajebiscie
#45 | Flacha dnia 30/07/2010 12:40
poniewaz "." NIGDY, PRZENIGDY nie gral w czyms powaznym w css, wiec musicie byc wyrozumiali

a artykul ma dac przede wszystkim do myslenia
#46 | crash dnia 30/07/2010 13:11
chujowy artykul tak samo jak fokz! jestes miernym plebem ! umrzyj przepadnij ! ale i tak <3Grin:*
#47 | kropka dnia 30/07/2010 13:30
#45
no to pochwal sie co zdobyłes na tej scenie, bo jesli tak piszesz to ruzumiem ze cos masz w zanadrzu, a tak sie sklada ze ani razu nie napisalem o tym jak idzie mi na scenie


#43
zeby stworzyc argument musialbym jeszcze raz przeczytac jego wypociny i moje wlasne komentarze a tego sie robi za duzo wiec sram na to... napisalem co mam na mysli i tyle.
#48 | vtK dnia 30/07/2010 13:54
^ sam juz krecisz sie w swoich wypowiedziach, a sam rozumiem ze twoim blednym argumentem stworzonym na zlej interpretacji/odczytaniu tekstu Fokza jest "ten tekst jest dla laikow i ludzi grajacych 4fun" co kompletnie mija sie z grupa docelowa dla ktorej Fokz skierowal ten artykul Grin Piszesz "zeby stworzyc argument..." a mysle ze chciales napisac "zeby stworzyc sensowny argument..." poniewaz argument juz istnieje aczkolwiek na blednych zalozeniach Grin
#49 | Fokz dnia 30/07/2010 14:37
Mysle, ze Damian Armando Alechandro 'Crash' Krawczyk niedlugo was rozstawi po katach.

Btw, nastepny artykul:

Szkola przetrwania #2, autorstwa Damiana zatytulowany jest - "Jak przetrwac w wentylacji bez jedzenia i picia"

Na trailer zapraszam na youtube!
#50 | tomeczeq dnia 30/07/2010 16:08
#49
link do trailera: http://www.youtube.com/watch?v=3nFyoxP0zqM
#51 | crash dnia 31/07/2010 07:42
tomeczeq prosisz sie o pizde po okiem GrinDDDDDD Fokz kosa lan Grin eeee sryt jaki lan ;/
#52 | Fokz dnia 31/07/2010 17:10
#52 jak sobie zyczysz :/
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Świetne! Świetne! 44% [4 głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 11% [1 głos]
Dobre Dobre 0% [Brak oceny]
Średnie Średnie 22% [2 głosów]
Słabe Słabe 22% [2 głosów]

Wyślij DEMO

POLECAMY
SCREAMBOX
SHADOVSKY-: xd 
Kruk Indra: drawradar w konsole... 
friggs: Ja mam tak w cfg .. cl_radartype "1" cl_radaralpha "255" cl_locationalpha "150" 
SpiriToVsky: okno jest, opcje radaru tez lecz nic sie nie dzieje, moze to cos z cl_radaralpha ? 
SkinneR: w lewym dolnym rogu powinno byc tam takie male menu 
SkinneR: spirit jak nie zyjesz na kliknij CRTL i tam bedziesz mial ustawienia radaru/ kamery i inne pierdoly ;X 
friggs: a ja chce million zlotych 
ofi16: chce mani_ticrate 100 
SpiriToVsky: wie ktos moze jak ustawic radar gdy nie zyjemy?? . powinien byc standardowo ale cos mi sie zepsulo 
rXd: nie lubie cyganow bo kradna u mnie na osiedlu chuje ;/ 
SHADOVSKY-: Ledocteurude, ujawnij się z fake. 
greku: @Masive sam ogarnij bo jakos nie widze zeby byly rozpisane mecze, chyba ze mi pokazesz 
friggs: KCJ to kox osobiście widziałem jak podnosił 120kg piętami ! 
ledocteurde: Ej to prawda że kcj to chudy cygan? 
Masive: @greku już wystartowały dawno, ogarnij esl a będzisz na bieżąco Pfft 
ledocteurde: C-R-U-F dobrze wie co jest! 
skorpion: ty juz dobrze wiesz niemcu 
SHADOVSKY-: Jakie premium? 
greku: kiedy startuja te summer cup'y? 
skorpion: no wlasnie shadowski dostal premium na jestem.gejem.de za to zeby haxowal w pl Shock 
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
Ankieta
Co w/g ciebie rozrusza scenę CSSource ?











Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Kanały RSS
Subskrybuj Kanał RSS

Ostatnie Wiadomości
SERWERY GŁOSOWE
Ventrilo 2.1.4

IP: 80.50.237.107
Port: 3784
TeamSpeak 3

IP: 91.121.161.95
Port: 1337

PARTNERZY:
            
Copyright by CSSource.pl. Kopiowanie jakichkolwiek materiałów z tej strony surowo zabronione.